مسئولان ابوموسی مجوز نصب آنتن به ایرانسل ندادند
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

با اشاره به اینكه ایرانسل بابیش از 260 اپراتور جهان و از جمله 2 اپراتور اماراتی قرارداد رومینگ بین الملل دارد، گفت: مشتركان ایرانسل در برخی نقاط این جزیره به علت همپوشانی توسط آنتن های اپراتورهای اماراتی از طریق رومینگ به این اپراتورها متصل می شوند.

وی افزود: ایرانسل آمادگی دارد پس از صدور مجوز مربوطه به سرعت این جزیره همیشه ایرانی را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

كریم بیگی گفت: مسئله همپوشانی خدمات در مناطق مرزی با اپراتورهای كشور های همسایه موضوعی است كه اپراتورها همواره درگیر آن هستند كه این موضوع با تقویت پوشش شبكه اپراتورهای ایرانی و اطلاع رسانی لازم به مشتركین برای تغییر تنظیمات گوشی تلفن همراهشان قابل رفع است .

وی در ادامه افزود: ایرانسل برای نصب آنتن های BTS در جزیره ایرانی ابوموسی اعلام آمادگی كرده و اگر مسئولان جزیره ی ابو موسی مجوز بدهند ،مشتاقانه و به سرعت این جزیره را تحت پوشش خدمات شبكه ایرانسل قرار می دهیم.

كریم بیگی یاد آور شدكه مشكل همپوشانی شبكه های تلفن همراه و تداخل فضای فركانسی ،تازگی ندارد و اپراتورها در مناطق همجوار با كشورهای افغانستان ، آذربایجان ،‌ارمنستان ، عراق ،‌تركمنستان و تركیه نیز با این مشكل روبرو هستند .

وی افزود:به همین دلیل اپراتورها تاكنون بارها از مشتركان خود خواسته اند ، در مناطق مرزی قبل از برقراری یا دریافت تماس ،‌موبایل خود را از حالت انتخاب اتوماتیك شبكه خارج كرده و از قابلیت انتخاب دستی اپراتور استفاده كنند .

لازم به یادآوری است كه متولی فضای فركانسی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی كشور ( رگولاتوری ) است كه انتظار می رود با توجه به حساسیت مرزی جغرافیایی كشور این سازمان از طریق مراجع بین المللی از جمله اتحادیه جهانی مخابرات ( ITU ) دست اندازی اپراتورهای كشورهای دیگر به فضای فركانسی كشور را پیگیری كند.

گفتنی است كه روز چهارشنبه خبرنگاران اعزامی به جزیره ابوموسی با پیام خوش‌ آمد گویی «ایرانسل» با مضمون ورود به امارات ، روبرو شدند.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید